Venom - recenze

17.10.2018

Dnes přinášíme recenzi na film VENOM.

Venom jako film mě zpočátku vůbec nelákal, ale když jsem viděl v kině trailer s Petrem Lněničkou, tak jsem tajně doufal, aby ho daboval i ve filmu, a tak se také stalo.

Petr Lněnička - Venom (Tom Hardy) je alespoň pro mě dabingový král. S každou rolí se dokáže skvěle popasovat. Právem je na druhé příčce spjatých Hardyho dabérů, dokázal bych si ho představit i na první pozici. Oceňuji, jak dokáže skvěle svým hlasem hrát. Nejrůznější přechody z radosti do depresí, z depresí do šílenosti, z šíleností do bůhví čeho dalšího - chybu jsem na tom nenašel. Pro mě žhavý favorit na dabingovou cenu. Děkuji za příjemný zážitek.

Daniel Bambas - Drake (Riz Ahmed) jako hlavní záporák mne velmi překvapil. Nedabuje až tak často, naštěstí to není vůbec poznat. Když si typově porovnám Ahmeda a Bambase, vidím tam velkou shodu, tudíž mě spojení nerušilo. A já doufám, že pana Bambase uslyšíme v dabingu častěji. Nové hlasy je třeba.

Pavla Beretová - Anne (Michelle Williams) mne pobavila ve videu z dabingu, kde tvrdí, že netušila, co je to Marvel. Třebaže se už s Marvelem setkala v Black Pantherovi. A právě v tomto filmu se mi i docela líbila. Bohužel to nemohu říci o této roli, ke které mi nepasovala. Nevěřil jsem ji její repliky. Je to škoda, je to skvělá herečka, ale tady mi bohužel neseděla. Mnohem více se mi líbila Nikola Votočková z trailerů.

O dalších se netřeba zmiňovat, byl jsem spokojen. Po delší době jsme opět mohli slyšet Terezu Martinkovou, která mi však na tuto herečku vůbec nesedla. Překvapilo mě, že byl obsazen Zdeněk Mahdal na svého spjatého herce, zrovna ve Virtualu, to je potěšující zpráva. Určitým osvěžením byly i hlasy dabérů, které slýcháváme sporadicky - Marcela Peňázová, Jan Vágner, Pavel Nečas nebo Vlasta Peterková. Dabérů byl dostatek, neopakovali se - takže další plus.

Snažil jsem se sledovat i kvalitu překladu, samozřejmě velice zdařilý. Film se odehrává v poměrně drsných prostředích, nebo spíše drsných situacích, čemuž je překlad přizpůsoben, pro silnější slova se nejde daleko, což je dost důležité.

VERDIKT: 9/10.