Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená - recenze

13.07.2018

Dnes přinášíme recenzi na novou Transylvánii!

Petr Rychlý - Drákula (Adam Sandler)  je stejně bezchybný jako v dílech předchozích. Drákula a jeho mimika jsou na dabing velmi těžká záležitost, vyžadujete přesné načasování a precizní přístup jak herce, úpravce, tak režiséra. A když se tu smíchá dobrá úprava, jeden z nejtalentovanějších dabingových herců a pečlivá režisérka, je jasné, že role musí na jedničku.

Petr Rychlý jako Drákula v LS Productions.

Hodnotit matadory předchozích dílů jako jsou Lucie Vondráčková - Mavis (Selena Gomez), která sem přiletěla především kvůli dabingu nového dílu, Ondřej Brzobohatý - Jonathan (Adam Samberg) či Filip Švarc - Murray (Keegan-Michael Key), který zde skvěle rapuje, asi nemá smysl.

Naopak bych zmínil nováčky v obsazení. Studiu LS je často zazlíváno, že neangažují tolik známých tváří do dabingů, spíše obsazují známé dabingové hlasy na jistotu. Ono ne vždy je dobré, mít v dabingu známou tvář. Když dabing třeba ani nezvládá. Dokáže to napáchat více škody než užitku. To ale není případ Hotelu Transylvánie.

Iva Pazderková - Erica (Kathryn Hahn) ač dabuje minimálně, hlavní roli bezproblému utáhne. Kdo se mi líbil ohromně byl Petr Čtvrtníček - Van Helsing (Jim Gaffigan), jsem velice rád, že byl angažován. Divím se, že není režiséry obsazován častěji, protože tohle bylo skvělé, umí dobře pracovat s hlasem, intonovat - do animáků se hodí. Doufám, že ho uslyšíme častěji. A ještě ta mírná podoba jeho a postavy Van Helsinga.

Také se mi líbilo jak si Tomáš Borůvka - Gremlini (Aaron LaPlante) poradil s rozlišením jednotlivých postav gremlinů. Každého dělal trochu jinak, takže měl člověk pocit, že je dělá více herců. Skvělá práce s hlasem. A co mě taky potěšilo, ve dvojce byly přeobsazeny dvě role, do tohoto dílu se ovšem vrátili dabéři z jedničky - Pavel Tesař - Griffin (David Spade) a Jaroslava Brousková - Eunice (Fran Drescher). O radost více. Líbil se mi i překlad a úprava, zvláště, když tam na vás vybafne SORRY JAKO, ale i další hlášky a slovní hříčky.

VERDIKT: 10/10.